اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

  سرباز جان بر کف شما هستیم:

آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس در نامه ای سرگشاده خطاب به رهبر معظم انقالب نوشت: "امید است در راز و نیاز عارفانه جنابعالی با موال و صاحبمان که نمونه آن در روز جمعه فریاد عاشقانه را از نهاد دلباختگان آن حضرت بر آورد به عرض حضرتش برسانید که سربازان جان بر کف هم پشت سر شما تا آخرین قطره خون و آخرین ذره آبرو ایستاده اند و از حریم ولایت آن حضرت که در طنطنه عزت نایب بزرگوارشان متبلور است دفاع می کنند.

 

 

 مخالف شورای نگهبان مفسد فی االرض است:

برخی  خود را یار امام راحل(ره) و همه کاره او دانسته و به راه افتاده و تشکل درست می کنند و شورای نگهبان را متهم می سازنداین چه نوع وابستگی است در حالی که امام (ره)در کتاب صحیفه نورشان می گویند«اگر کسی بخواهد فساد کند و به مردم بگوید شورای نگهبان کذا و کذا این فساد است و این چنین آدمی مفسد است و باید تحت عنوان مفسد فی العرض تعقییب شود»کسی حق ندارد در مصاحبه ها و رسانه به شورای نگهبان توهین و یا آنرا تضعیف کند. 

 

 

 مشکل ما با زیاده خواهان است:

 پس از انتخابات با قدرت طلبانی مواجه شدیم که میگفتند چون ما رای نیاوردیم انتخابات ابطال شود.در انقالب ما مثل هر انقالب دیگری عده ای زیاده خواه وجود دارند که برای خودشان در نظام سهمی قایل هستند.. ما هم به رافت اسلامی اعتقاد داریم اما از سوی دیگر معتقدیم اجرای عدالت مقدم بر اعمال رافت است. در ماجراهای اخیر مال مردم در معرض خطر قرار گرفت و خونهایی به ناحق ریخته شد که نمی توان به سادگی از کنار این مسائل گذشت.

 

 

 فتنه گران عناصر خط شکن شبه روحانی دارند:

متاسفانه مسائل رخ داده پس از انتخابات ریاست جمهوری و موضع گیری برخی از احزاب و جریانهای سیاسی کشور به نحوی پیش رفت که راس الخیمه کشور یعنی رهبری را مورد هدف قرار داد. در این راستا دشمن در خط تهاجم خود یک صف خط شکن از عناصر به ظاهر روحانی ایجاد کرده است تا با ایجاد جریانهای ناسازگار در جامعه و اهانت به جایگاه رهبری توطئه های خود را در خصوص در دست گیری قدرت کامل کنند.

 

  سکوت هاشمی در برابر هتاکی ها:

آیت الله علم الهدي با اشاره به سابقه هاشمي رفسنجاني در جریان مبارزات انقالب و پس از انقالب و همچنین حضور وي در جمع اولین بیعت کنندگان با رهبر انقالب در سال 1368، سکوت وي در قبال هتاکيهاي بي سابقه اخیر علیه رهبري انقالب را رفتاري متناقض با پیشگامي بیست سال پیش او در بیعت با رهبر انقالب دانسته و خطاب به وي گفت:چرا پس از بیست سال، در برابر این هتاکيهاي بي سابقه و آتش فتنهاي که از خیمه برخي اطرافیان شما به پا شده است، ساکت نشسته اید؟

در باره این تناقض رفتار شما آینده و تاریخ حکم خواهد کرد کما انیکه اکنون نیز مردم درباره این تناقض در رفتار قضاوت کرده و به نتیجه رسیدهاند.

 

 

 ریشه های توهین به امام(ره) را ببینید:

آیت الله سید احمدعلم الهدی نسبت به هتک حرمت به ساحت امام راحل(ره) گفت: جریانی که امروز در جامعه ما برپا شد حرکت ناهنجار و نکبت زده ای است که هیچ فردی منکر نکبت بار بودن آن نیست. 

برخی می گویند یک ضد انقالب کاری کرد بگیرید محکومش کنید، عقوبتش کنید و بعد هم مسئله تمام شود اما این درست نیست و نباید از کنار آن ساده گذشت. این مسئله ریشه دار است و حرفمان با قوه قضائیه و مسئوالن کشور این است که این واقعه را در کنار جریانهای سرکشی در برابر رهبری، توهین به رهبری ببینند.

 

 

 سخنرانی در روز فراموش نشدنی 9 دی:

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه فرمانده حرکت روز عاشورا منافقان بودند، گفت: شعارهایی را که منافقان در سایت خود از روز 16 آذر گذاشته بودند، آشوبگران عاشورا آن شعارها را سر دادند. آیت الله علم الهدی در ادامه سخنان خود در تجمع میلیونی عاشوراییان تهران در اعتراض به حرمت شکنان روز عاشورا افزود: با اتفاقات اخیر حزب اللهی و حزب شیطان در جامعه ما مشخص شد، امروز ولایت پذیر رهبری و ولایت فقیه حزب اهلل بوده و دشمن والیت 

فقیه، حزب شیطان است.نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد ادامه داد: متولیان اقتدار نظام مسوولند که هیبت اقتدار نظاممان را در عرصه های بین المللی حفظ کنند چرا که این نظام، مقتدرترین نظام در دنیا است.

آیت الله علم الهدی خطاب به جمعیت میلیونی عاشوراییان تهران که در اعتراض به حرمت شکنان روز عاشورا دست به راهپمایی زده اند، تصریح کرد: شما مردم منزلت و مقام والایی دارید و با این فداکاری و وفاداری به موقعیتی رسیده اید که امیرالمومنین (ع) به شما افتخار می کند.امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه این جنگ، جنگ نرم است، ادامه داد: جنگ نرم فضای کشور ما را گرفته و سرباز این جبهه شما مردم هستید که باید تهاجم دشمن را جدی بگیرید.امام جمعه مشهد گفت: اکنون که یک عده آدم عوضی و ناپاک دست به جنابات سخیف می زنند نباید انفعالی برخورد کنیم، باید ابتکار عمل در دست شما مردم باشد.نماینده مجلس خبرگان رهبری افرادی را که در برابر ولایت فقیه ایستاده اند، مطرود دانست و گفت: آنها با هر سابقه و ژستی ناپاکترین و منفورترین هستند.وی خطاب به سران فتنه اظهار داشت: امام عادل این رهبر عظیم الشان شما را در روز 29 خرداد به حق دعوت کرد که اگر اشکالی به انتخابات دارید از طریق قانون اقدام کنید اما جریان کفر، منافق و ناپاک بر علیه نظام حرکت خود را آغاز کرد.

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,

] [ 1:24 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه